Saturday, February 4, 2023
ہومبلاگKurulus Osman Season 4 Episode 113 With Urdu Subtitles

Kurulus Osman Season 4 Episode 113 With Urdu Subtitles

قرولس عثمان سیزن 4 قسط 113 اردو سب ٹائٹلز MakkiTv2 کے ساتھ۔ پھر وہ اٹھ نہیں سکتا۔ نمبر نہیں اولوف، نہیں۔ میں حقیقی حکمران بننے کے لیے یکجہتی چاہتا ہوں۔ میں کب سے اس سے نمٹ رہا ہوں؟ Andronikos کو مارنا انتظام نہیں ہے۔ وہ طاقت. مبارک کراس؟ یہ ضرور ہے۔ ہم عثمان کو لے جائیں گے، وہ آپ کو بتائے گا کہ صلیب کہاں ہے۔ اگر نہیں، تو میں اس طاقت کے ساتھ دوبارہ کبھی نہیں رہ سکتا۔

قرولس عثمان سیزن 4 قسط 113 اردو سب ٹائٹلز کے ساتھ

کیا یہ کہنا محفوظ ہے کہ ہم اس وقت اسے زندہ رکھنے کی کوشش کریں گے؟ بس جب تک آپ مجھے یہ نہ بتائیں کہ کراس کہاں ہے، اولوف۔ اس مقام سے آگے، کیا آپ اپنی کھوپڑی پر بچھڑے کی کھال کی پٹی یا کپ بناتے ہیں؟ یہ اب آپ کا کاروبار ہے۔ ہم عثمان کو لے جائیں گے۔ آپ صلیب لیں گے۔ .میں اس کا سر لوں گا۔

ہم اسے کیسے حاصل کر سکتے ہیں؟ شائستہ ساتھی۔ مارماراک گڑھ۔ میری ماں کے معاملے کو معاف کر دیں، شیخ ایڈبلی۔ آپ جیسے انصاف پسند صحابہ کی معافی بھی کامل ہے۔ اس کا شاندار قد۔ جسے آپ جیل کہتے ہیں۔ یہ صرف ہماری روحوں کا نظم و ضبط ہے۔ کسی بھی جگہ ہم اپنی روح میں اللہ کی پہچان محسوس کرتے ہیں۔

کرولس عثمان سیزن 4 قسط 113 اردو سب ٹائٹلز میں

ہم فارغ ہیں. جیسا ہو سکتا ہے۔ .جو شخص اپنے دل میں اللہ کی پہچان کو یاد کرنے میں ناکام رہتا ہے .چاہے وہ یہ سمجھے کہ وہ آزاد ہیں۔ قابل اعتماد طور پر یرغمال ہے۔ اللہ ہمیں ان سے محفوظ رکھے۔ شیخ ایڈبلی۔ میں آپ کو اپنے مہمان کے طور پر مدعو کرنا چاہتا ہوں۔ آپ کا وجود ہو سکتا ہے۔

پھر بھی، میں رد کر دوں گا۔ اس پراپرٹی میں جہاں عثمان بے اور میری لڑکی کو یرغمال بنایا گیا ہے، وہاں آنے والا ہونا مجھے صرف سفاکیت دیتا ہے۔ اور میں؟ ڈال یا پھر مجھے جانے دو۔ کوشش کریں کہ ظالموں میں سے نہ بنیں، عالی جناب حاکم۔ مساوات دینا ظلم نہیں ہے۔ ہر اقدام کا نتیجہ ہوتا ہے۔

قرولس عثمان قسط 113 اردو سب ٹائٹلز

تاہم، آپ آزاد ہیں، آپ کے بچوں کے لیے عام نہیں۔ آپ جا سکتے ہیں. اس کے علاوہ، شیخ Edebalı. .آپ کا پوتا علاء الدین۔ ایک غیر معمولی ہوشیار، ذمہ دار بچہ ہے۔ بہر حال، اس کے آبائی سردار عثمان بے۔ .ان کی تخلیقی صلاحیتوں کو اپنے کھیلوں میں شامل کرتا ہے۔ اس کے ساتھ بڑا ہونا عام طور پر بہترین نہیں ہے۔

علاء الدین میرے ساتھ کونیا جائے گا۔ میں اسے خود اٹھاؤں گا۔ علاء الدین بے کے ریزرو فنڈز میں عثمان بے کے پاس صرف ایک جگہ ہے۔ البتہ. جب تم دنیا کے لالچ میں تیر رہے ہو۔ .ہمارے پاس آپ کی تیاری کے لیے کوئی اولاد نہیں ہے۔ تمہیں معلوم ہے. کسی بھی صورت میں، آپ اپنے پیشگی سے پوچھیں. میں Edebalı سے پوچھوں گا۔

قرولس عثمان سیزن 4 قسط 113 اردو سب ٹائٹلز کے ساتھ

میں استفسار کروں گا۔ آپ یقینی طور پر آرام کر سکتے ہیں۔ میرے پاس عثمان سے پوچھ گچھ کرنے کے لیے بہت زیادہ سوالات ہیں۔ میرے بادشاہ۔ یہ میری جگہ نہیں ہے، بلکہ۔ شیخ ایڈبالی کو ان گیمز کے لیے بھی یاد کیا جاتا ہے۔ وہ آپ کے اعتماد کے قابل نہیں ہے۔ کیا آپ یہ نہیں کہیں گے کہ میں جانتا ہوں، وزیر؟ کچھ ایسا ہے جس کا میرے لیڈ نمائندے نے پتہ نہیں لگایا۔

Edebalı کونیا میں بھی شمار کیا جاتا ہے۔ میں موضوع کا مقابلہ نہیں کر سکتا۔ مزید اطلاع تک، بصری ادراک کافی ہے۔ یہ آپ کا حکم ہے، میرے بادشاہ. ٹھیک ہے. .عثمان بے. سیویلی کو میرے چچا میسوت کو ہائی جیک کرنے اور مجھے بے دخل کرنے کی ضرورت تھی۔ اس کی تقدیر یقینی ہے۔ عدالت طریقہ کار ہے جیسا کہ یہ تھی۔ اس کا سر گر جائے گا۔ ہم کس طرح دیکھتے ہیں.

قرولس عثمان قسط نمبر 113 اردو سب ٹائٹلز میں

اللہ اکبر. اللہ اکبر. اے حکمران۔ ہمارا راستہ تیری سمت ہے اے حکمران۔ ہمارا طریقہ آپ کا نام دنیا میں پھیلانے کا طریقہ ہے۔ آپ کی محنت کی طرح آپ کا غصہ بھی پیارا ہے۔ اے حکمران۔ وہ لوگ جو آپ کے انداز میں ہیں۔ کوشش کریں کہ انہیں جیل میں نہ ڈالیں۔ میرے خدا. اس مشکل دن میں.

مزید پڑھیں

1 تبصرہ

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

مقبول ترین