Saturday, February 4, 2023
ہوماہم خبریںپرویز الٰہی کی پی ٹی آئی میں شمولیت، ق لیگ کا مستقبل...

پرویز الٰہی کی پی ٹی آئی میں شمولیت، ق لیگ کا مستقبل کیا ہو گا۔

پرویز الٰہی کی پی ٹی آئی میں شمولیت، ق لیگ کا مستقبل کیا ہو گا۔

پاکستان مسلم لیگ (ق) کے صدر، پنجاب کے قائم مقام وزیر اعلیٰ اور پارٹی کے گورننگ بورڈ کے رکن پرویز الٰہی اس وقت پارٹی کو پاکستان تحریک انصاف میں ضم کرنے کے لیے پارٹی اراکین سے مشاورت کے آخری مراحل میں ہیں۔ . اس مشاورت کے مکمل ہونے کے بعد جلد ہی ایک اعلان متوقع ہے۔

مزید پڑھیں: قاسم علی شاہ کا بھانڈہ پھوٹ گیا۔

چوہدری شجاعت حسین پاکستان مسلم لیگ (ق) کے صدر ہیں۔ وہ اس امکان سے بہت ناخوش ہیں کہ چوہدری پرویز الٰہی پارٹی کو کسی دوسری پارٹی میں ضم کر سکتے ہیں۔ انہوں نے چوہدری پرویز الٰہی کو شو کاز نوٹس جاری کیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ انہیں پارٹی میں ضم کرنے کا کوئی حق نہیں ہے۔

ق لیگ کا مستقبل کیا ہو گا۔

بہت سے لوگ سوچ رہے ہیں کہ چوہدری برادران کا مستقبل کیا ہونے والا ہے۔ کچھ لوگ یہ سوچ بھی رہے ہیں کہ کیا مسلم لیگ (ق) دوبارہ کنگز پارٹی یا کنگ میکر پارٹی بن سکے گی۔

مسلم لیگ ق کے سیکرٹری اطلاعات غلام مصطفیٰ ملک نے کہا کہ پارٹی برقرار رہے گی اور اس کے کسی دوسری تنظیم میں ضم ہونے یا کسی صوبائی تنظیم کا حصہ بننے کا کوئی امکان نہیں ہے۔ انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ (ق) پاکستان میں کئی سالوں سے حکمران جماعت ہے، اور ملکی سیاست میں اس کی ہمیشہ اہمیت رہی ہے۔ جب چوہدری صاحب نے جماعت کے وجود پر سوال اٹھایا تو پارٹی میں ملک کے حامی اس معاملے کے بارے میں اپنے جذبات کا اظہار کر رہے تھے۔

تحریک انصاف اور مسلم لیگ کے کیمپوں میں کارکنان کی سیاست کے بارے میں مختلف آراء ہیں۔ اس حقیقت کے باوجود کہ دونوں جماعتیں ایک ساتھ کام کرتی رہی ہیں، کبھی بہت زیادہ ہم آہنگی نہیں رہی۔ مسلم لیگی کارکن تحریک انصاف میں ضم ہونے کے خیال کو قبول نہیں کریں گے، کیونکہ وہ سمجھتے ہیں کہ ان کے اپنے نظریات بہتر ہیں۔

مزید پڑھیں

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

مقبول ترین