Saturday, February 4, 2023
ہوماہم خبریںمریم نواز کو عہدہ دینا ن لیگ کو مہنگا پڑھ گیا۔

مریم نواز کو عہدہ دینا ن لیگ کو مہنگا پڑھ گیا۔

مریم نواز کو عہدہ دینا ن لیگ کو مہنگا پڑھ گیا۔

موجودہ حکومت کی قیادت پاکستان مسلم لیگ ن (پی ایم ایل این) کر رہی ہے اور اس کے قائد نواز شریف اس وقت علاج کے لیے برطانیہ میں ہیں۔ انتخابات ابھی بہت دور ہیں، اس لیے مسلم لیگ ن نے بنیادی طور پر پارٹی کی قیادت اپنی صاحبزادی مریم نواز کو سونپی ہے۔ وہ اس وقت پارٹی کی سینئر نائب صدر اور چیف آرگنائزر ہیں، اور توقع ہے کہ جنوری کے آخری ہفتے میں ان کی وطن واپسی ہوگی۔

مزید پڑھیں:جنرل آصف غفور نے پی ٹی آئی کو کیوں دھمکی دی ہے؟؟

مریم نواز کی واپسی سے قبل مسلم لیگ ن کے رہنماؤں میں اس بات پر اختلاف تھا کہ ان کے پاس کتنا اختیار ہونا چاہیے۔ پارٹی کے کچھ رہنما (جیسے چوہدری نثار) نے ان کی قیادت سے اختلاف کیا اور اسے قبول کرنے سے انکار کردیا۔ملک کا لیڈر وہ ہوتا ہے جسے دوسرے لیڈر تسلیم کرتے ہیں۔ اس معاملے میں مریم نواز کو کبھی پاکستان کی لیڈر تسلیم نہیں کیا گیا۔

مریم نواز کی وجہ سے پارٹی ساکھ کو نقصان
مریم نواز کی وجہ سے پارٹی ساکھ کو نقصان

اس وقت جب پاکستان مسلم لیگ ن (پی ایم ایل این) مشکل وقت سے گزر رہی تھی، اس کی زیادہ تر قیادت جیل میں تھی، پارٹی کے اندر دو گروپ تھے۔ ایک گروپ نے وزیر اعظم شہباز شریف کی حمایت کی اور دوسرے گروپ نے ان کے بھائی نواز شریف کی حمایت کی۔ اس دوسرے گروپ میں کچھ نمایاں لوگ اسحاق ڈار، شاہد خاقان عباسی، جاوید لطیف، اور طلال چوہدری تھے۔

مزید پڑھیں: پی ٹی آئی نے انتخابات کے لیے امیدواروں کی درخواستیں طلب کر لی۔

مریم نواز کو پارٹی کے اندر اقتدار دیے جانے کے بعد مسلم لیگ ن میں بہت سے لوگ اس بات پر اختلاف کرنے لگے ہیں کہ پارٹی کا وزارت عظمیٰ کا امیدوار کون ہونا چاہیے۔ کچھ لوگوں کا کہنا ہے کہ مریم اس کام کے لیے بہترین شخص نہیں ہیں، جبکہ دوسرے اس سے متفق نہیں ہیں۔

مزید پڑھیں

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

مقبول ترین