Saturday, February 4, 2023
ہومبین الاقوامیآئی سی سی کے ساتھ 25 لاکھ ڈالر کا فراڈ ہو گیا۔

آئی سی سی کے ساتھ 25 لاکھ ڈالر کا فراڈ ہو گیا۔

آئی سی سی کے ساتھ 25 لاکھ ڈالر کا فراڈ ہو گیا۔

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کو سائبر مجرموں نے 25 لاکھ امریکی ڈالر کا دھوکہ دیا ہے۔ یہ فراڈ 2022 میں شروع ہوا اور بزنس ای میل کمپرومائز (BEC) کی وجہ سے ہوا۔ ایف بی آئی نے اسے آن لائن جرم کی ایک شکل کے طور پر شناخت کیا ہے جو کاروبار سب سے موثر آن لائن جرم ہے۔

مزید پڑھیں: حارث نے ایسا کیا کہا کہ افتخار کو غصہ آگیا؟

بین الاقوامی فوجداری عدالت (آئی سی سی) تحقیقات کر رہی ہے کہ کیا ہوا، اور انہوں نے ابھی زیادہ کچھ نہیں کہا ہے۔ تاہم آئی سی سی بورڈ کو اس واقعے کے بارے میں گزشتہ سال بریفنگ دی گئی تھی۔ تفتیش ابھی ابتدائی مراحل میں ہے۔ ہم نہیں جانتے کہ ملزمان نے آئی سی سی سے رقم ان کے اپنے اکاؤنٹس میں کیسے منتقل کی یا وہ دھوکہ دہی کے لیے آئی سی سی کے اکاؤنٹ ہولڈر یا کنسلٹنٹ کے ذریعے دبئی میں کسی سے ملے۔ لیکن ہمیں یقین ہے کہ انہوں نے ایسا کیا۔ ہم نہیں جانتے کہ رقم کتنی بار منتقل ہوئی یا کتنی رقم شامل تھی۔

بی ای سی فراڈ

BEC کا مطلب ہے “پیسے کی بھیک مانگنا۔” یہ دھوکہ دہی کی ایک آن لائن قسم ہے جہاں کمپنیاں یا افراد کسی ایسے شخص کو پیسے بھیجنے کے لیے دھوکے میں ڈالے جاتے ہیں جنہیں وہ نہیں جانتے۔ نومبر میں، ایف بی آئی کی کانگریس کی رپورٹ کے مطابق، انٹرنیٹ کرائم کنٹرول کو BEC پر مبنی فنڈز میں 2.4 بلین ڈالر موصول ہوئے۔

مزید پڑھیں

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

مقبول ترین